نور مینوشم...

متن مرتبط با «بعد از چهل سالگی» در سایت نور مینوشم... نوشته شده است

بعد از چهل سالگی

  • نیلوبلاگ

    میخوام یه چیزایی رو تمرین کنم، یه چیزایی رو یاد بگیرم، عادات خوب بدست بیارم، عادات بد یا بدرد نخور رو ترک کنم و ... همه ی اینها رو اینجا برای تو بنویسم. میخوام پر و پیمون زندگی کنم، مث خیلی وقت هایی که این کار رو کردم. فقط امیدوارم این عادت بدم که نصفه نیمه میذارم شامل این وبلاگ نشه :))) xa0...

    ادامه مطلب
  • جدیدترین مطالب منتشر شده